Klantenservice en energiemanagement

Klantenservice en energiemanagement  

Als klant van Netwerk Nederland kunt u onbeperkt gebruik maken van onze dienstverlening. Door klachten, wensen en vragen direct bij ons neer te leggen bespaart u veel tijd en dus geld. Voorkom dat u onnodig lang in de wacht staat bij de energieleveranciers en netbeheerders. Hieronder treft u een overzicht van een deel van de werkzaamheden waarmee we u graag ondersteunen;  

Factuurcontroles; van netbeheerders, energieleveranciers en meetdiensten 

Wijzigingen zoals aanpassen voorschotbedrag, bankrekeningen, verhuizingen, bij problemen 

Advies op het gebied van netbeheer, meetdienst, piekvermogen, Energiebesparingsplicht 

Inkopen van elektriciteit en gas 

Hulp voor slachtoffers van malafide energieverkopers 

Klachtenprocedures bij de ACM, de Geschillencommissie, Openbaar Ministerie 

Advies op het gebied van Energiebelasting zoals vrijstellingen, verlaagd tarief, salderen 

Zonnepanelen en het terugleveren van energie tegen een zo hoog mogelijke prijs 

U kunt onze klantenservice tijdens kantooruren bereiken via 074-2504552 of door een email te sturen naar service@netwerknederland.nl.