
28 jan Klantenservice en energiemanagement
Als klant van Netwerk Nederland kunt u onbeperkt gebruik maken van onze dienstverlening. Door klachten, wensen en vragen direct bij ons neer te leggen bespaart u veel tijd en dus geld. Voorkom dat u onnodig lang in de wacht staat bij de energieleveranciers en netbeheerders. Hieronder treft u een overzicht van een deel van de werkzaamheden waarmee we u graag ondersteunen;
✓ Factuurcontroles; van netbeheerders, energieleveranciers en meetdiensten
✓ Wijzigingen zoals aanpassen voorschotbedrag, bankrekeningen, verhuizingen, bij problemen
✓ Advies op het gebied van netbeheer, meetdienst, piekvermogen, Energiebesparingsplicht
✓ Inkopen van elektriciteit en gas
✓ Hulp voor slachtoffers van malafide energieverkopers
✓ Klachtenprocedures bij de ACM, de Geschillencommissie, Openbaar Ministerie
✓ Advies op het gebied van Energiebelasting zoals vrijstellingen, verlaagd tarief, salderen
✓ Zonnepanelen en het terugleveren van energie tegen een zo hoog mogelijke prijs
U kunt onze klantenservice tijdens kantooruren bereiken via 074-2504552 of door een email te sturen naar service@netwerknederland.nl.