Home » Geschillen met energiebedrijven » Hulp na faillissement energieleveranciers
Hulp na faillissement energieleveranciers
Door de crisis zijn diverse energieleveranciers failliet gegaan. Waar nodig zullen we uw bedrijf eerst helpen met een nieuwe energieleverancier. Daarna claimen we de schade van het niet nakomen van het overeengekomen tarief bij de curator of het energiebedrijf. Hierbij zullen we waar mogelijk reeds betaalde kosten terugvorderen en als schade verrekenen.
Veel gestelde vragen over een faillissement van een energieleverancier
Wij helpen ondernemers die schade hebben geleden door het faillissement van de energieleverancier. Neem zo snel mogelijk contact op met één van onze adviseurs of consultants voor een eerste adviesgesprek.
Deze trajecten zijn altijd maatwerk, waarbij wij een deel direct in rekening brengen. Als wij successen behalen, brengen wij een percentage van het resultaat in rekening.
Wij zijn gespecialiseerd in energiemanagement. Waar nodig kunnen wij u in contact brengen met gespecialiseerde advocaten uit ons netwerk. Hoewel wij zelf geen advocaten in dienst hebben, werken wij regelmatig samen met rechtsbijstandsverzekeraars, advocaten, curators en toezichthouders.
U kunt via de contactformulieren op deze website contact met ons opnemen. Wij nemen dan binnen 2 werkdagen contact met u op. Of u kunt telefonisch contact opnemen met onze afdeling advies en ondersteuning via telefoonnummer 074-2504552.
Heeft u een vraag over een geschil met een energiebedrijf?
Neem gerust contact met mij op. Ik ben uw persoonlijk aanspreekpunt op het gebied van compliance. Ik leg u onze werkwijze graag verder uit en samen kijken we wat wij voor u kunnen betekenen.

Shanida Klijnstra
Adviseur compliance
Telefonisch
Wilt u direct contact? Ik ben op werkdagen bereikbaar van 09:00 tot 12:00 uur via 074-2504552
Per e-mail
Per e-mail bereikt u mij via
advies@netwerknederland.nl