Klantenservice en energiemanagement
Klanten van Netwerk Nederland kunnen onbeperkt gebruik maken van onze dienstverlening. Door klachten, wensen en vragen direct bij ons neer te leggen besparen zij veel tijd en dus geld. Voorkom dat u onnodig lang in de wacht staat bij de energieleveranciers en netbeheerders. Hieronder treft u een overzicht van een deel van de werkzaamheden waarmee we u graag ondersteunen;
✓ Factuurcontroles; van netbeheerders, energieleveranciers en meetdiensten
✓ Wijzigingen zoals aanpassen voorschotbedrag, bankrekeningen, verhuizingen, bij problemen
✓ Advies op het gebied van netbeheer, meetdienst, piekvermogen, Energiebesparingsplicht
✓ Inkopen van elektriciteit en gas
✓ Hulp voor slachtoffers van malafide energieverkopers
✓ Klachtenprocedures bij de ACM, de Geschillencommissie, Openbaar Ministerie
✓ Advies op het gebied van Energiebelasting zoals vrijstellingen, verlaagd tarief, salderen
✓ Zonnepanelen en het terugleveren van energie tegen een zo hoog mogelijke prijs
Benieuwd hoe wij u kunnen helpen? U kunt onze klantenservice bereiken door een email te sturen naar service@netwerknederland.nl.